Wat als achteraf betalen niet lukt?

De betaalmethode Achteraf Betalen wordt verleend door het bedrijf Billink. Op basis van de in te vullen gegevens nemen zij het eventuele risico van deze betaalmethode voor ons uit handen. Er zijn gevallen waarbij het systeem wordt afgebroken wanneer je een bestelling wilt bevestigen met Achteraf Betalen. De meest voorkomende oorzaken hiervoor kunnen zijn:

- Te hoog totaalbedrag van jouw bestelling (hoger dan €500,-)
- Je bent niet bekend in het systeem van Billink
- Je plaatst jouw bestelling zakelijk

- Soort artikelen in jouw bestelling
- Eventuele onbetaalde facturen
- Aantal bestellingen die je eerder bij ons geplaatst hebt

Mocht geen van bovenstaande voor u van toepassing zijn dan adviseer ik u contact op te nemen met Billink (Achterafbetalen) via info@billink.nl. Zij kunnen dan kijken waarom de bestelling met uw gegevens geweigerd wordt en dit voor u oplossen. 

Wanneer je er echt niet uitkomt kan je hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice.